Obsługa i nadzór BHP
Nadzór BHP – Co To Takiego?
Nadzór BHP to nie tylko kontrola, to proces dbałości o zdrowie i życie pracowników. Nasz zespół specjalistów stale monitoruje warunki pracy, identyfikuje potencjalne zagrożenia i opracowuje skuteczne strategie zapobiegawcze. Dzięki temu, możesz być pewien, że Twoi pracownicy pracują w bezpiecznym środowisku, a Ty spełniasz wszystkie wymogi prawne.
Dlaczego Warto Nam Zaufać?
Nasza firma to nie tylko specjaliści w dziedzinie BHP. To także pasja i zaangażowanie w każdy projekt. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz ciągłemu doskonaleniu naszych umiejętności, jesteśmy w stanie sprostać nawet najbardziej wymagającym oczekiwaniom. Nasze usługi są kompleksowe, elastyczne i dostosowane do indywidualnych potrzeb każdego klienta.
Zadbaj o Bezpieczeństwo – Skorzystaj z Naszych Usług
Jeśli szukasz partnera, który zagwarantuje Ci nie tylko przestrzeganie przepisów, ale także autentyczne dbanie o bezpieczeństwo Twoich pracowników, to trafiłeś we właściwe miejsce. Skontaktuj się z nami już dziś, aby dowiedzieć się więcej o naszych usługach i rozpocząć współpracę, która sprawi, że Twoja firma będzie działać jeszcze sprawniej i bezpieczniej.
Kto sprawuje nadzór nad pracownikiem?
Obowiązkiem pracodawcy jest zorganizowanie pracy w sposób, który pozwoli na bezpieczne i higieniczne wykonywanie pracy przez pracowników. Pracodawca ustala szczegółowe zasady prowadzenia prac, a także określa, które prace będą wykonywane pod bezpośrednim nadzorem.
Czy pracodawca ma obowiązek utworzenia służby BHP?
Liczba zatrudnionych pracowników w zakładzie decyduje o obowiązku utworzenia służby BHP, która ma za zadanie doradzać i pełnić kontrolę w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Jeżeli pracodawca zatrudnia więcej niż 100 pracowników, ma obowiązek utworzenia służby BHP, natomiast w przypadku zatrudnienia poniżej 100 osób może powierzyć zadania służby jednemu z pracowników zatrudnionych na danym stanowisku.
Pracodawca ma możliwość wykonywania zadań służby BHP pod warunkiem, że przejdzie szkolenie uprawniające go do tego. Możliwość ta dotyczy przedsiębiorców, którzy zatrudniają do 10 pracowników.
Od 1 stycznia 2019 roku w związku ze zmianami w Kodeksie pracy pracodawca, który oprócz ukończenia szkolenia, prowadzi działalność, dla której ustalono nie wyższą niż trzecią kategorię ryzyka, ma możliwość przejęcia zadań służby BHP przy zatrudnieniu do 50 pracowników. Do końca ubiegłego roku limit zatrudnionych, dla których pracodawca zakwalifikowany do nie wyższej niż trzeciej kategorii ryzyka mógł wykonywać zadania służby BHP po ukończeniu szkolenia, wynosił 20 pracowników.